Home Camioane O nouă păcăleală pentru salarizarea șoferilor profesioniști din România: diurna la kilometru

O nouă păcăleală pentru salarizarea șoferilor profesioniști din România: diurna la kilometru

221
0

Există multe păcăleli adresate șoferilor profesioniști în România de către firmele de transport atunci când vine vorba despre salarizare, însă iată că a apărut una de toată splendoarea: diurna la kilometru. Cred că dacă am sta să povestim străinilor ce anume se petrece în transporturile din România, și-ar face cruce cu stânga, nu alta. Atât de multe absurdități au năpădit acest domeniu încât, la un moment dat, ajungi să te minunezi când vezi ceva normal.

Diurna la kilometru. Cum ar putea fi implementată o asemenea grozăvie? Păi sincer cred că în România se poate implementa orice atât timp cât șoferii nu-și cunosc drepturile și nici nu doresc să le învețe. Posibil ca pe viitor să vedem și plata la kilogram, cu cât șoferul este mai gras, cu atât să fie plătit mai puțin, căci crește MMA la camion și poate transporta mai puțină marfă. Orice este posibil în România, țara în care nimeni nu vrea să se informeze.

Diurna la kilometru. O primești doar dacă roata se învârte, nu o primești nici sâmbătă nici duminică dacă ești în repaus săptămânal normal. Nu o primești când stai la încărcare sau la descărcare și nici atunci câne ești în vamă cu orele. Deci ca să vă dați seama cât de absurdă este această metodă de plată, gândiți-vă că practic, diurna reprezintă bani de mâncare pentru șoferi. Dacă mașina stă, șoferii nu primesc bani absolut deloc. E metodă de plată sau pedeapsă căci asta ar însemna ca pe weekend când camionul stă în repaus săptămânal, șoferii să nu mănânce, întrucât roata nu se învârte. Absolut ridicol ce se petrece în transporturile din România. Absolut ridicol.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here