Home Camioane Meseria de șofer profesionist în regim TUR-RETUR – avantaje și dezavantaje

Meseria de șofer profesionist în regim TUR-RETUR – avantaje și dezavantaje

777
0

Între munca pe țară și comunitate, a apărut acest mod de lucru TUR-RETUR care dorea la început să umple golurile lăsate de ambele variante mai sus menționate. Astăzi vom discuta despre aceste tur-retur și vom prezenta atât avantajele cât și dezavantajele lui, pentru că din păcate, orice mod de lucru are și bune și rele.

Meseria de șofer profesionist în regim TUR-RETUR – avantaje

  • Ajungi mai des acasă la familie. În mod normal, ideea de tur-retur se bazează pe o plecare luni dimineață la prima oră, și revenirea acasă vineri sau sâmbătă, în funcție de repausul săptămânal care trebuie efectuat, normal sau redus. Este un mod de lucru mult mai comod față de comunitate, unde se stă minim o lună.
  • Cursele sunt oarecum locale. Nu prea ai cum să ajungi prin Spania sau Suedia din moment ce trebuie să te întorci acasă în doar câteva zile. Bine, dacă se lucrează în echipaj atunci este posibil să existe și curse mai lungi dar în special dacă se lucrează singur pe cabină, nu se trece de Austria de obicei.

Meseria de șofer profesionist în regim TUR-RETUR – dezavantaje

  • Tur – Retur se transformă în comunitate. Puține sunt firmele care chiar reușesc să aducă șoferii acasă în fiecare săptămână, așa că acest mod de lucru se poate transforma într-o semi-comunitate, ceea ce nu este chiar OK pentru că plata rămâne una inferioară de tip tur-retur.
  • Plata este destul de mică. Cei care lucrează tur-retur au noroc dacă găsesc o firmă care să le dea măcar jumătate din cât câștigă un șofer pe comunitate. Salariile în România din păcate pentru acest mod de lucru nu prea sar de 1500 de euro. Destul de puțin din punctul meu de vedere.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here