Home Camioane Ce înseamnă condiții NORMALE pentru șoferii profesioniști în parcările din România

Ce înseamnă condiții NORMALE pentru șoferii profesioniști în parcările din România

908
0

Parcările de camioane din România sunt sub orice critică, puține, infecte și pline de hoți. Desigur, există și prin străinătate parcări insalubre sau pline de hoți, însă ce se întâmplă în România întrece orice imaginație. Parcările pentru camioane sunt dovada că România este încă o țară sălbatică, cu toate că a fost primită în Uniunea Europeană de mai bine de 15 ani. Dar ce înseamnă condiții normale pentru șoferii profesioniști atunci când vine vorba despre parcări de camioane?

În primul rând, securitate. Peste tot se fură dar în România, din cauza corupției din Poliție, este Vestul Sălbatic. Și nu ar trebui să ne deranjeze când suntem caracterizați în acest mod și de către străini. Este un adevăr de necontenit. Într-o țară săracă, hoția și corupția există și își dau mâinile peste lege.

Este nevoie de monitorizare video și de Poliție care să mai patruleze din când în când în noapte printre camioane, cum se întâmplă și prin străinătate. Așa au reușit străinii să mai diminueze furturile de prin parcări și așa ar trebui să facem și noi. Totul este să se vrea, să se dorească.

În al doilea rând, decență. Parcările trebuie dotate cu toalete, care să fie curate și funcționale, nu închise cu cheia ca la Satu Mare, nu în aer liber ca la vama din Pitești. E umilitor să fii șofer profesionist în România, când îți faci nevoile prin tufișuri ori în spatele clădirilor, exact ca în Africa.

Și dușuri, cu apă caldă. La final de zi, șoferul profesionist trebuie să-și facă și el baie, ca să nu se mai spună despre el în societate că pute. Oamenii judecă dar nu înțeleg din păcate, nu înțeleg faptul că în România dacă lucrezi ca șofer profesionist, nu ai unde să faci un duș.

Nu mai pomenim de mașini de spălat, mini restaurante din care șoferii să poată să-și cumpere o masă caldă la un preț decent, sunt aspirații prea mari pentru o țară care nu ar avea ce să caute în Uniunea Europeană nici peste 100 de ani.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here