Micii transportatori nevoiți să lucreze pe bursă, după ce că primesc prețuri derizorii din partea caselor de expediții, mai sunt și jupuiți în cazul în care apar mici probleme.
Este și cazul domnului din imagine, care atunci când a avut probleme cu camionul și a întârziat o zi la descărcare, deși casa de expediții a fost anunțată inițial și a spus că nu-i problemă, s-a trezit încălțat cu o penalizare de 2500 RON.
Din păcate, există o vorbă care spune că dacă ai semnat, ești bun de plată. Toți transportatorii ar trebui să citească cu atenție aceste comenzi de transport pentru că ele sunt de fapt niște documente care atârnă doar în favoarea casei de expediție.
Deși ar trebui să existe o relație de parteneriat între casele de expediții și transportatori, nu se întâmplă acest lucru. Casele de expediție oferă comenzi de transport care nu se pot modifica să-și treacă și transportatorul doleanțele.
Evident, majoritatea caselor de expediții procedează în acest fel întrucât sunt conduse de oameni lacomi până la Dumnezeu, pentru care singurul scop în viață este pricopsitul peste noapte.
Nu a văzut până acum nimeni comandă de transport care să despăgubească spre exemplu transportatorul pentru orele suplimentare petrecute la încărcare, cum ar fi corect și normal.
Acest tip de comandă de transport ar trebui refuzată de toată lumea, iar casele de expediții ar înțelege până la urmă că este vorba despre un parteneriat, nu despre un dictatorat.
Așadar, micii transportatori căci cu ei au tupeu casele de expediții să facă asemenea fente, să citească cu mare atenție ce semnează chiar dacă pare o banală comandă de transport ca toate altele.